Ekologiczny kalendarz jako skuteczna reklama firmy

Z pewnością w każdym biurze, kalendarz jest obowiązkowym gadżetem. Oprócz jego funkcjonalnych zastosowań, kalendarz może pełnić również funkcję marketingową i promocyjną firmy. Z racji na coraz większą świadomość społeczną w zakresie ekologii, ekologiczne kalendarze stają się coraz bardziej popularne. Można je z pewnością wykorzystać jako materiał reklamowy, a także sprawić, że pracownik danego przedsiębiorstwa będzie zadowolony, iż pracuje w firmie, która wyznaje podobne eko wartości co on. Ekologiczny kalendarz pokaże, że Twoja firma dba o środowisko, a taka postawa jest doceniana przez społeczeństwo.
 

Kalendarz ekologiczny Lediberg - czym się charakteryzuje?

Nasza firma właśnie z myślą o środowisku i ekologii stworzyła i wprowadziła na rynek kolekcję kalendarzy i notesów ekologicznych Appeel. Nie da się ukryć, że Lediberg znany jest na całym świecie, właśnie dzięki wspaniałej jakości produktów oraz stosowania innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. O ekologii kalendarzy Lediberg świadczy fakt, że drukowane są na wyjątkowej jakości papierze jabłkowym, który powstaje z niewykorzystanych pozostałości przemysłowego przetwórstwa jabłek. Ten surowiec jest w pełni ekologiczny, podlega w stu procentach recyklingowi. Z pewnością każda marka będzie mogła wykorzystać ten produkt do reklamy. Firma, której polityka opiera się na całkowitej ekologii, w końcu będzie mogła zakupić kalendarze, które są w pełni ekologiczne. Kolory kalendarza ekologicznego, które możesz zakupić to:

 

  • szary,

  • czerwony,

  • zielony,

  • granatowy.

 

W środku kalendarza znajdują się strony z czytelnym podziałem na tygodnie, dodatkowo jest w nim wystarczająco miejsca, aby w swobodny sposób sporządzać notatki oraz zaznaczać daty i wydarzenia.

 

Ekologia jako najlepsza reklama firmy

Z pewnością świadomość ekologiczna jest istotnym tematem na każdym zakątku świata. Ekotrend objął praktycznie wszystkie dziedziny życia, w tym właśnie wyżej opisywane przybory papiernicze, takie jak kalendarze. Firmy, które sprzedają swoje produkty zaczęły zauważać, że tak zwany zielony marketing ma ogromną wartość i skuteczność, ponadto jest on z pewnością bardziej efektywny aniżeli typowy marketing. Ekologia kojarzona jest z czymś pozytywnym oraz wzbudzającym szacunek. Warto również pamiętać, że stopień zielonego marketingu powinien zależeć od tego jak bardzo zielony jest produkt, który docelowo sprzedaje firma. Przygodę z ekomarketingem warto zacząć od wprowadzania do biura ekologicznych przedmiotów, takich jak właśnie ekologiczny kalendarz Lediberg. W badaniach, które zostały ukazane w raporcie Environmental LEADER, wykazano, że firmy uważane są za dużo bardziej ekologiczne, jeżeli kojarzone są z nimi produkty podlegające recyklingowi. Czy wiesz, że na zielony marketing stawiają głównie mniejsze firmy? Nawet 30% ich budżetu idzie na ekologiczne produkty.

 

Jakie korzyści przynosi zielony marketing?

Ekologiczny marketing pozwala na kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Jeżeli firma jest kojarzona z tym, że używa produkty ekologiczne, pochodzenia naturalnego to wzbudza w ludziach zaufanie, a za tym idzie fakt, że są oni bardziej chętni, aby zakupić ich produkty. Ekomarketing nie jest tylko przelotnym trendem, jest to odpowiedź na oczekiwana współczesnego klienta oraz zmiany w postrzeganiu towaru. Firmy powinny w pełni podejść do green marketingu, skupiając się na poszerzaniu swojej wiedzy na temat ekologii, aby funkcjonować w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Może to przynieść naprawdę wiele pozytywnych rezultatów, zarówno firmie, jak i środowisku.

Wróć