Notesy książkowe z czystymi kartkami
Notesy z czystymi kartkami to uniwersalny pomysł na prezent. Można je spożytkować na wiele sposobów, traktując jako pamiętnik, planer, a nawet bullet journal. W związku z tym świetnie nadają się one na gadżet reklamowy. Łatwo bowiem wpasują się w gust i potrzeby klientów. Czyste kartki zachęcają do tworzenia notatek, zapisków, tabelek czy rysunków. Oferujemy notesy w różnych kształtach i rozmiarach, dzięki czemu łatwiej dopasować je do swojej strategii marketingowej.
APPEEL
IVORY
Notes gładki to prezent nie tylko praktyczny, ale i elegancki. Zwłaszcza, jeśli zamówić go u nas. Wszystkie notatniki wykonywane są solidnie i z niezwykłą starannością. W końcu mają być wizytówką danej firmy lub marki. Aby jednak czysty notes się wyróżniał i spełniał swoją rolę reklamową, należy go poddać procesowi indywidualizacji. Jako producent notesów oferujemy najróżniejsze metody ich personalizacji. Logotyp wytłoczony złotą folią? Slogan reklamowy umieszczony na okładce? A może strony i wstążki reklamowe w jego wnętrzu? Możliwości jest naprawdę wiele. Poza tym, zamawiający może zdecydować także o dodatkowych zdobieniach jak np. barwione ranty czy metalowe okucia. To wszystko sprawia, że z pozoru zwyczajny notes nabiera charakteru. Wyróżnia się jakością i estetycznym wyglądem, a jednocześnie godnie reprezentuje daną firmę i jest zgodny z jej przekazem. Notes czysty może pełnić funkcję reklamową i stanowić upominek dla klientów. Wykorzystywany jest także jako prezent dla pracowników czy partnerów biznesowych, pełniąc funkcje wizerunkowe. W naszej ofercie dostępne są notatniki z czterech kolekcji: Appeel, Ivory, Palm Natural oraz Castelli Milano. Ta różnorodność sprawia, że każdy zamawiający znajdzie tu taki produkt, który najbardziej mu odpowiada. Przeprowadzony dodatkowo proces indywidualizacji sprawi, że czysty notes stanie się naprawdę wyjątkowy. Myśląc o upominkach w biznesie, dobrze postawić na rzeczy, które są zarówno eleganckie, jak i praktyczne. Notatniki z czystymi kartkami spełniają oba te założenia. Obdarowany będzie korzystał z tego typu podarunku na co dzień. To zbuduje w jego głowie pozytywne skojarzenia odnośnie konkretnej marki, a specjalny nadruk lub strony reklamowe w środku nie pozwolą mu zapomnieć, od kogo dostał tak cenny upominek.