Jak kalendarze firmowe mogą wspierać działania PR Twojej firmy?

Kalendarze firmowe to narzędzia marketingowo-informacyjne, które mogą odgrywać istotną rolę w odpowiednio dobranej strategii public relations. Ich rolą jest nie tylko zwiększanie rozpoznawalności marki, ale też budowanie trwałych relacji na linii marka - klient. W jaki konkretnie sposób kalendarze firmowe mogą wspierać działania PR Twojej firmy?

Budowa świadomości marki i jej wartości

Jeśli masz firmę, to sam wiesz, jak ważna jest jej skuteczna promocja. Kalendarze kieszonkowe i książkowe często wzbogaca się w treści, które mają zintensyfikować ich przekaz i jednocześnie w subtelny sposób nawiązać do misji i filozofii brandu. Oddziałują one na odbiorcę poprzez:

  • grafikę, która identyfikuje się z wizualnym przedstawieniem firmy, nawiązując do jej logo lub barw,

  • krótkie treści, takie jak np. motto firmy, odpowiednio dobrane hasła reklamowe lub inspirujące cytaty.

Budowanie relacji z klientami i partnerami

Działania PR w biznesie mają na celu budowanie relacji pomiędzy firmą, partnerami biznesowymi, klientami i współpracownikami. Dzięki kalendarzom można inwestować w relacje biznesowe, a także zacieśniać więzi pomiędzy marką a obdarowaną osobą. Po pierwsze, otrzymanie prezentu w postaci starannie zaprojektowanych i wykonanych kalendarzy jest zwyczajnie bardzo przyjemne. Po drugie, korzystanie z takiego upominku na co dzień sprawia, że obdarowana osoba ma stale przed oczami logotyp konkretnej firmy, co samo w sobie jest skutecznym działaniem reklamowym.

Działania PR poprzez kreowanie pozytywnego wizerunku

Inwestując w kalendarze, możemy w subtelny sposób informować partnerów, klientów i współpracowników o naszych sukcesach i osiągnięciach. Działania te możemy zróżnicować w zależności od tego, w jakiej branży działamy. Przykładowo:

  1. Jeśli nasza firma funkcjonuje w branży technologicznej, możemy umieszczać w kalendarzach informacje o zrealizowanych projektach lub innowacjach.

  2. Jeśli działamy jako firma promująca działania przyjazne dla środowiska, dobrym rozwiązaniem będzie inwestycja w kalendarze ekologiczne, które - zwłaszcza w ostatnich latach - cieszą się ogromną popularnością.

  3. Jeśli prowadzimy działania z zakresu non-profit, możemy w kalendarzach umieszczać informacje na temat ważnych wydarzeń, akcji itd.

Kalendarz - skuteczny element kampanii reklamowej

Czy wiesz, że projektowane przez nas kalendarze książkowe na zamówienie mogą stać się ważnym elementem kampanii reklamowej? To jeden z najskuteczniejszych materiałów promocyjnych, który zostaje z odbiorcą na cały rok, generuje niskie koszty i pomaga tworzyć relację biznesową. Może być on też nośnikiem treści promocyjnych oraz informacyjnych, który - co najważniejsze - nie wymaga dodatkowych inwestycji. Inwestycja w kalendarz daje szansę na zbudowanie pozytywnej świadomości marki i na częstszy wybór Twoich usług lub produktów. Dlatego jako producent kalendarzy dokładamy wszelkich starań, aby trafiał do Ciebie kalendarz dopasowany do Twoich potrzeb.

Ergonomiczny kalendarz 2025 może być skutecznym narzędziem PR. Być może warto wykorzystać tę formę marketingu w swojej kampanii.

 

 

Wróć